Лао Дзъ

За да придобиеш знание, всеки ден прибавяй по нещо. За да придобиеш мъдрост, всеки ден изхвърляй по нещо. Лао Дзъ

вторник, 15 март 2016 г.

Молитва за смирена силa

                                                 

      Господи, трудно ми е ! Знам, че всичко, което си ми дал, не ми е случайно, дадено ! На моменти товарът от тревожността, която нося, превива и разтреперва тялото ми, но вътрешно знам, че калява волята и развива доверието ми ! Помогни ми Господи, да се приемам. Да приемам, че мога да правя грешки, но и мога да се уча от тях, така както ти ме учиш, когато страдам! Дай ми сили Господи, да бъда слаб, защото слабият Господи е силен. Защото слабият Господи приветства равнодушно веселието и радостта, така както болката и страданието. Позволи ми Боже, да умирам и да се раждам, да страдам и да се смея, защо сам знам Господи, че живота е низ от върхове и падения. Благодаря ти, Господи за болката, която днес ми даваш, докато съм долу, защото вярата и любовта, които развивам у себе си ще ме издигат утре нагоре. Знам, Господи, че болката окриля Духа ми, така както доверието и надеждата светят вече в душата ми. Аз съм част от тебе Боже, а ти си целият безкрай! Обичам се Господи, така както ти ме обичаш и нека да бъде волята ти в живота ми, така както винаги е била!

Няма коментари:

Публикуване на коментар