Лао Дзъ

За да придобиеш знание, всеки ден прибавяй по нещо. За да придобиеш мъдрост, всеки ден изхвърляй по нещо. Лао Дзъ

понеделник, 2 май 2016 г.

За мен




Здравейте казвам се Стефан. Занимавам се с хипноза и променени състояния на съзнанието. Силно вярвам, че това е моят път и не аз съм избрал него, а той избра мен. Знам, че в хода на личното си израстване човек се среща с болката, тъгата, страдание и всичко това на моменти ни обезсърчава, отнема от силите ни и ни кара да се чувстваме самотни, изгубени, буквално обезличени. В такива моменти, в тези определено трудни мигове всички ние имаме нужда от помощ, от подкрепа, кураж, за да се изправим на крака, да почувстваме стабилност и да продължим напред. Аз мога да ви бъда полезен в тези мигове.

 Защо ли?
   
Защото и аз съм човек и аз знам какво е да падаш, знам от личен опит, че изправянето изисква много сила, борба, откровение и често пъти външна помощ, която води до вътрешни промени.Обичам живота, особено онези мистични, магични мигове, в които умът спира и гласът на сърцето се чува най-чисто и ясно. Докъде можем да стигнем? Какво можем да разберем за себе си?  Това са въпроси, на които сбирам отговорите парче по парче.Харесвам усещането за свобода, а него най-често го намирам сред природата. Дърветата, широките поля  и песента на вятъра могат да ме вкарат лесно в омая, в която да изплуват мечти, спомени и усещания за това, че съм истински жив.


Относно работата ми.
Занимавам се предимно с променени състояние на съзнанието или както аз ги наричам естествени състояния на съзнанието. Като под променени съзнания има предвид състояния свързани с дишане (пневмо катарзисни техники), транс, хипноза, психо телесни похвати.

 
Относно работата ми

Всяка една среща, всеки един човек за мен са индивидуални и безкрайно различни, но и в същото време следващи някаква логика. Спрямо това ми разбиране подходът  и техниките, които се използват са съобразени със структурата на индивида. 



Защо работя като психотерапевт?


   Личният ми катарзис, в частност, паник-атаки, безсъние, генерализирана тревожност, депресия, ме поведоха към психотерапията. Пътят, който следвам и ще продължавам да следвам, е път към самия мен. Път, през който мога да проявявам човещина, емпатия, разбиране, защото не само в психотерапията, а и в живота сърцето и преживяният опит лекуват най- истински!


С какво мога да Ви бъда полезен ?

Ако търсите човек, който работи от личния си опит. Човек, който проявява отношение, разбиране и съпричастност! Човек, който знае, какво е да си тревожен, в безпътица, но и знае как да се справи с това! Просто ме потърсете!

Методи, които използвам...:)

Хипноза
Регресия
Йога-нидра
Майндфулнес медитация
Trauma releasing exercise
Дихателни техники
Поведенчески методи



Дипломите и грамоти:

     -Хипноза и хипнотерапия към Българска асоциация по хипноза
    -Основен курс хипноза към Българска асоциация по хипноза и хипнотерапия
    -Хипноза и хипнотерапия  към Българска асоциация по хипноза и хипнотерапия
    - Психология - Нов Български Университет
    -"Невро лингвистично програмиране"  - Алекс Попов

Аз вярвам, че съдбата има силата да ръководи нас, но ние имаме силата да ръководим живота си! 




Кабинетът ми се намира в София, кв. Овча купел 2, ул.Иван Хаджийски,   срещу блок 30, вход Е, партер.
Телефон за връзка: 0876 89 93 34
e-mail: stefangrekov@abv.bg
Таксата за консултация е само 50 лв , в рамките на  60 минути.
Провеждам и онлайн консултации с предварителна уговорка!



Няма коментари:

Публикуване на коментар