Лао Дзъ

За да придобиеш знание, всеки ден прибавяй по нещо. За да придобиеш мъдрост, всеки ден изхвърляй по нещо. Лао Дзъ

понеделник, 20 февруари 2017 г.

Измежду ролите


    Всички маски се стоварват,
    сгромолясват в пепелта,
    А лицето ми остава,
    бледо, търсещо тъма.

     Опитвам жалко да прикрия,
      тази нова светлина,
      но всъщност  пък какво да скрия,
      не бях ли с многото лица?

    Усмивки празни аз раздавах,
     хилех се над себе си,
     и нагло мене си дарявах,
     със фалш и  хиляди лъжи.


      Надзъртах в чуждо огледало,
      търсех своите очи,
       но образът ми сочи вяло,
       че омразен поглед ме следи.

      И странно образът  се свежда,
       допира устни в моите,
       и сетни сили той изцежда,
        отнася ги на другите....

     
     

   


 
   
   
   
   

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар