Лао Дзъ

За да придобиеш знание, всеки ден прибавяй по нещо. За да придобиеш мъдрост, всеки ден изхвърляй по нещо. Лао Дзъ

събота, 29 април 2017 г.

Депотенциализация на съзнанието



 Можеш да седнеш  на стола или канапето, където ти решиш да се отпуснеш.
Междувременно забелязвам, че времето постоянно се променя. Вчера беше слънчево, днес е дъждовно странна работа е това време, прилича малко на нас хората.
Та какво ви води тук? Недейте, не ми казвайте още! Аз мога да продължа да говоря за времето, а вие можете да ме слушате или пък да размишлявате върху това, което искате да ми кажете.
Та докато си говорим за времето? Предполагам ти се очаквал, когато дойдеш в моят кабинет да заспиш. Но странно как аз ще ви изненадам, като ви каже, че няма да заспивате, ако времето беше слънчево може би щеше да е подходящо за сън, но дъждовното време прави човека толкова мързелив, че нищо не му се прави, дори не му се спи!
Предполагам вече сте разбрали, защо сте дошли тук. Сигурен съм, че в тези няколко мига, сте размишлявали може би и за различни неща освен това, което ви води тук. Странно е да наблюдаваш хората как се движат навън изпод дъжда, докато си вътре на топло.. Толкова бързо се движат, измежду капки. Предполагам, че мислят и очакват да отидат някъде където е сухо, топло и приятно, за да седнат , да слушат и да се отпуснат в размисли.....
Та на къде мислехте, докато ходехте изпод дъжда?

Няма коментари:

Публикуване на коментар